Secilcaglar Gozde4834 hic bir sıkıntı olmuyor canım hamile kalmadan önce de yaotiriyordum şimdi 24 haftdayiz kaldigim günden beri yaptiriyorum
deletenmom1841 Ezgimoms acımadı desem yalan olur canım ama dayanılmayacak kadar değildi. Önemli olan minik minik sürülüp yapılması. Hassas bir dönemdeyiz sonuçta ama çok büyük rahatlık. Gerçekten o jilet beni mahvetti🤦🏻♀️
Emineakdg Gozde4834 hadi ya Kadıköy tarafında olsaydın çok güvenilir Bi kuaför vardı onun adresini verecektim
Bts Veet tüy dökücü krem kullanıyorum yetişemediğim yerlere aslında agda cok iyi ama ben cok hassas olduğumdan kesinlikle dayanamıyorum 🙂