Gozde4834 canım deneyimli bir kişiye yaptırırsan daha dikkatli düzgün bir şekilde yaptırabilirsin ben hamileliğimden beri yapıyorum ağda sıkıntı yapamadım bende 20 oldum sayılır sıkıntı yaşamadım tabi kendim yapıyorum ama işte göbeğim büyüdükçe mecnur kuaförde gidicem çünkü kendi kuzenlerim falan uzak bana sende öyle yap jilet falan vurmak iyi değil çünkü yine de tercih senin canım korkmana gerek yok