Kader5516 Gozde4834 hımm karşıda oturuyorsun bende evlilik nedeniyle geldim istanbula samsundan bu tarafta olsaydın yardımcı olabilirdim kuaför konusunda o yüzden sordum canım
gksuaks Gozde4834 Ben ayna koyarak jilet yapıyorum. Çok zorlansam da hala yapabiliyorm ama yapamadğm zaman eşimden yardm isterm. Lazer yaptıramıyoruz, ben lazerli olduğum için de ağda yasak ki kaç yıldır ağda yaptırmadım şuan hamileyken o acıya gelemem hç. Bnm tek çarem jilet venüsün aldm jiletini kolayca yapıyorum valla.
Ersozburcin Gozde4834 bebek neden dışarı çıksın cnm. Taniki henitaş bölgemiz daha hassas bnde şuan jilet yapıyodum ama artık ağdaya geçicem çünkü 30. Hafta oldu acıyacak biraz ama napalım.
tugbamehmetbaki Gozde4834 sıkıntı değil bnm için oğlum sağlıklı olsun yeter doktorumu güvenmek onmlia
Gozde4834 tugbamehmetbaki orası öyle tabi ki. Sadece bir sefer çıktım oda ağlayarak sonra da anesteziyle bayıldım pek hatırlamıyorum ☺️
[silindi] Gozde4834 27 ye gelmişsiniz bişey kalmamış zatem doğumdan sonrada lazer düşünüyosanız boşuna agdayla uğraşmayın jilet en basit en kolayı
Gozde4834 [silindi] çok erken cıkıyor ya jiletle. Hani uzun soluklu götürsün rahat edeyim diye ağda istiyorum
Zhrnc Gozde4834 lazerli vücuda ağda yaptırmak doğru değil diye biliyorum çünkü güçsüzlesen kıl köklerini ağdayla tekrar canlandırıyo olacaksın haberin olsun Benim kendi lazere gittiğim kadın söyledi bunu
Gozde4834 Zhrnc benim lazer öyle iğrenç oldu ki 10 seans aldım sadece üst bölgelerde azalma oldu afedersiniz aşağı bölgelerde hiç azalma yok aynı öyle duruyo
Zhrnc Gozde4834 o zaman gözünü karart git ağdaya Ağda kadar rahatu yok ablamı zor ikna ettim doğumdan önce ağdaya soktum onu Hala dua eder bana iyiki beni götürdün 2 aya kadar çok çok az uzadı ferahladım der 😊
[silindi] Gozde4834 canım 30+6 haftalık gebeyim gebeliğiimn başımdam beri ağdaya gidiyorum hiç sorun yok :) sağlıkla gelsin insallah 🌸🎀