Gozde4834 canım hem lazer yaptıran biri hemde güzellik uzmani olarak kesinlikle ağda ile devam etmeni öneriyorum 😊 benim lazer seanslarim yarıda kaldıgi için hamilelik yüzünden devam edemedim annemde güzellik uzmani ağda ile devam ediyorum şuan 31 haftadayim gittikçe azaldı agdadan sonra yani o kadar lazer yaptırdım boşa gitti demek var jilet kullanıp yada zaten zayıflayan ve kökleri incelenmesi killarina daha az acıyla ağda yaptırıp rahat etmek var kararı sen ver 🤗