damlaikan Seymaserdar bildiğim kadarıyla azlığına değil yükselmesi önemliymiş iki kat üç kat fark olması gerekiyor
Hazelasln damlaikan gec döllenmede ilerleyen zamanlarda o hafta farki kapaniyormus sadece biraz sabretmek gerekecek gormek icin iyi dusunelim iyi olsun 😄😄
damlaikan Hazelasln inş canım sağlıklı olsun da geç olsun güç olmasın günlük ev işi yaparken bile korkuyorum artık
damlaikan Sonuç geldi elime 2152 değerim sonunda gördük keseyi çok şükür Altan muayene ile darısı size inş
Hazelasln damlaikan yaaa coook sevindim canimm😊 İçini ferah tut demistim sanaa😍 Rabbim hayirlisiyla kucaklarimiza almayida nasip etsin insallah😍
Meldanur damlaikan cok sevindm cnm benim benimde 1078.77 olmuş benmde alttan baktılar bende de gözüktü canım kese
DidemYldrm Meldanur adetime 4 gün kala yaptırdım 11,61 di 2 gün sonra 93,78 oldu adet günüm geldiğinde 387 olmuştu 3 buçuk aylık hamileyim allah isteyen herkese nasip etsin 🙏
damlaikan Bide doktor şey dedi geç döllenmede hafta farkı kapanıyor ilerleyen tarihte doğrmudur benim adet tarihime göre 5 +1 doktora göre 4+6 fark kapanır mı şimdi
Deletedmom67 damlaikan alttan muayenin hic bir sakıncası yok cnm kesemde kalp atısımda alttan duyuldu benım 😊 fark kapanır 😊❤ Hayırlı olsun bebişin darısı kalp atısı duymana 🙏🏻
Mondlicht damlaikan banada aynısını dedi doktorum normalde 7+2 ama suan 6+2 görünüyor iyi beslenirseniz kapanır sorun yok dedi
Meldanur damlaikan ben doktorada sordum bir sakıncası yok dedi canım benimki de 4haftalik mis yani 1aylik dedi bana yinede önlemini yplm diye düşük olmasın diye iğne vurdular