damlaikan canım benimde kesem zor göründü. İlk gittiğimizde doktor göremedi 3 gün sonra birdaha gel dedi gittiğimde keseyi yine göremedim biraz daha bakayım dedi ve zar zor göründü geç döllenme olmuş seninde öyledir bence. Çünkü benim bir düşüğüm oldu kesem oluşmamıştı o zaman adet şeklinde düşük yaptım kimyasal düşük diyorlar ve çok sancılıydı değer artışın iyiyse sorun yoktur