Meldanur ya alttan muayeneden ben korkuyorum nedense acı falan oluyo mu
Seymaserdar yok canım ya çok acimiyor
Meldanur bakalım inşallah gerek kalmaz salı günü gidicem doktora
damlaikan canım ya sen keseyi alttan gordunde bebegide gormusmuydn