Kızlar benim adet geçikti 4 gün sonra test yaptırdım 1500 çıktı sonra doktora gittim hem alttan hem normal ultrasona aldı kese göremedi dedi ki dış gebelik olabilir bi daha tahlil yaptı 4000 küsür çıktı dış gebelik değil gibi dedi çünkü dış gebelikte değerler çok yavaş yükselir dedi ama kese de yok dedi. Bizde başka bi doktora daha gittik o da değerler baktı 3 günde 2 katına çıkmıs değerin muhtemelen kimyasal gebelik dedi tekrar ultrasona aldı hem alttan hem normal baktı keseyi çok zor gördü 😄Çok şükür 2 gün önce kalp atısını dinledik😍