Bosnian17 Eseenn canım doktor dölleneli 1 hafta olmuş demek istemiştir benim de bir hastanede yaptırdığım kan testinde referans aralıklarında 1 haftalık yazıyordu.tabiki sonrasında adrt tarihinden hesaplanıyor. Benim de adetime 6 gün kala değerim 24 tü.2 gün arayla 2 test daha yaptım değerim yükseldiğini görünce daha yapmadım Bıraktım Şimdi 9. Haftadayım doktor bana adetim geçtikten en az 10 gün sonra gel demişti kese geç görülebiliyor boşuna stres olma dedi. O yüzden sen iyi bir doktor bul önce kendine çünkü bu süreçte en önemli şey doktor gerçekten. Ben de çok stresliydim acaba dış gebelik mi boş gebelik mi ya kimyasalsa diye diye. Acaba kalp atışını duyar mıyım soruları beni bitiriyordu ama çok şükür iyi ki beklemişim adetimden 15 gün geçtikten sonra ilk randevuma gittim keseyi bebeği ve kalp atışını hepsini birden gördüm. İçini ferah tut Allah’ın izniyle görürsün bebeğini. Kötü düşünme şakın.
Fatohasret Eseenn benimde 23 çıkmıştı hamileydim bir hafta sonra yeniden kanda netleştirdik 2000 lele çıkmıştı
momof3 Cansu34 3 gün geçtiğinde yaptırmıştım 22.94 evdeki testlerde de silik çıkıyordu.Şuan 7 gün geçti ama dün yaptım yine silik çıktı Ve aklıma şüphe düştü acaba beta artmadı mı diye.Eşim yollamadı kan testi yaptıracaktım yine 😥
Cansu34 denizannee Amin canım benim aynen Şuan özel hastaneye gidip teste gerek yok Erken gebelik, kaset, çubuk , kan hepsini yaptırdım Haftaya değerim gerekli şekilde artarsa kendime doktor ve hastane ayarlayacağın
Cansu34 denizannee Sağol Salı veya Perşembe gel dediler O sonuçları başka ilçeye göndermeleri için Ben şimdilik Perşembe’ye sabredeyim
Daisyy Eseenn doktorun döllenme zamanına göre 1 haftalik demiş. Sen gebeliğinı son adet tarihine göre hesaplayacaksin. 1 haftalik gebelik olmaz diyenler de buna göre soylemis. Çünkü normalde adetin gecikince suphelenip gebelik testi yaptirirsin gebe olduğunu öğrenirsin ya. Aslında öğrendiğinde bebeğin 1 hafta önce falan döllenmiş olur ama senin son adet tarihin üzerinden 4 hafta geçmiş olur ve sen 4 haftalik hamile olursun standart hesaplama boyledir. Kafanı karıştırmalarının sebebi bu. Endiselenecek bir şey yok yani Hayırlı olsun
Daisyy anneyim_ kim olumsuz yorum yaptı size bu değer üzerine? Üç günde üç katına çıkmayacak da ne olacak acaba? Değeriniz güzel artmış endiselenmeyin. 10 gun sonra kese görünür inşallah hayırlı olsun
Kubraminnak Eseenn benim 32 falan çıkmıştı 3 haftalık dedi 1 hafta sonra keseyi gördük tam anlamıyla 1 aylık demişti
Edapkdmr Rbs111 benim ilk değerim 21di 2 gün bekle dedi bekledim kan verdim 41 çıktı sence bu 2 gün sonra kan verme olayına devam edeym mi yoksa keseyi görmek için 2 hafta bekleyip doktora mı gideyim allah korusun düşük söz konusu olsa zaten kanamam olur sanırsam ordan anlaşılır bebegimin benle olduğu degil mi çok karmaşık durumdayım
Deletedmom429 Rbs111 malesef şok olup eve geldim ilaci bile almadim dha rahim duvari kalinlasmis kist fln bsy yk dedi adet olnca alltan mauyne edeym gel dedi bide doktr bile kiz subatta opersyn yaptik ne cabuk hamile kaldn dedi sasirdi hamile kaliosnn en azindn die
SecilM Deletedmom429 canım takip ediyordum seni. Hayırlısı böyleymiş demek ki. Bence de bir yönden şanslısın. Ne mutlu hamile kalabiliyorsun. Histeroskopiden sonra rahmin belki kendini tam toparlamıştır . öbür ay hayırlısıyla sağlıklı bir gebeliğin olur. Hepimizin bir sıkıntısı var. Bugünümüze şükür. Allah bizlere sağlık versin. Evladı da hayırlı zamanda hayırlı sağlıklı olarak nasip etsin
Rbs111 Deletedmom429 bende kimyasal yaşadım 2 ay önce doktorda dedi demek ki kalabiliyosun dedi bana ımut oldu sana da umut olsun kuzum . Kimyasal düşüklerin Sebebi embriyonun sağlıksız olması. O yüzden ne kadar şükretsek az aslında . En kötüsüde hamilelik haberi verdiğin insanlara durumu izah etmeye çalışmak:((