anneyim_ Bettby yani Çarşamba kan vermiştim o zaman 37 bugün verdim 148 üç günde üç katına çıkınca olumsuz sağlıksız gebelik gibi yorum yapınca içime kurt düştü korktum çünkü iki ay önce düşük yaptım ilk gebeliğimdi
Daisyy anneyim_ kim olumsuz yorum yaptı size bu değer üzerine? Üç günde üç katına çıkmayacak da ne olacak acaba? Değeriniz güzel artmış endiselenmeyin. 10 gun sonra kese görünür inşallah hayırlı olsun
Fatmaklc66 Eseenn allah korusun stres yapma o yavas yavas yukselır her dkka beta ölçtürme sıkıntı yaparsın bisey olur dur hele sakince bi kac gün bekle
Ruhsuz Babacan kusura bakmayın acınızı hatırlatmak niyetin değil ama neden kaybettiniz ikizlerinizi basınız sagolsun
Babacan Ruhsuz tek yumurta tek plazanta ikiziydiler. Bebeklerden birinin ense kalınlığı çok fazlaydı ve birine birşey olursa diğeri de etkilenir demişti doktor. Ve ense kalınlığı fazla olan bebeğin kalbi durunca diğeri de aynı kandan beslendiginden o da etkilenip onunda kalbi durmuş
Elifyor Eseenn benimde ilk öğrendiğimde Beta 40 çıkmıştı doktor daha çok yeni olduğunu bu değerin 2 günde 2 kat artması gerektiğini söyledi 4 gün sonra tekrar test yapıldı beta 180 e çıkmış o zaman da son adet tarihine göre hesaplama yaptılar 4 haftalık olduğunu kesenin 2 hafta sonra görüneceğini söylediler şu an 6+4 olduk çok şükür keseyi de bebeği de gördüm kalp atışını da duydum yani değerinin yükselmesi lazım
Carina Malatya44 yok daha ögrwnmedim olabilirmiyim diye sordum test yaptırsam sonuçu ögrene bilirmiyim acaba
Ngovercin Eseenn canım 6,haftaya kadar nerdeyse ultrasonla bakmıyorlar bıle başka bir doktora danış istersen
momof3 Eseenn 1 haftalık gebelik yoktur yaa 🤷🏻♀️ Çok araştırdım ben bu konuyu.Son adetine göre ve beta artışına göre hesaplanıyo.1 haftalık olsa nasıl kese gibi bi şey görsün daha dölleniyor olurdu
denizannee Eseenn saçmalamış bence. 14.7 ile öğrendim 10 günlük falandır dedi Bana da ama usg falan hiçbişey bakılmadı şuan görülmez dedi 20 gün sonra keseyi görmeye gittiğimde 6 haftalıktı kese boyutundan öyle hesapladı.
Saidinannesi Esrayusuf bende öğrendiğimde 22idi değerim.1hafta sonra gittiğimde 700lere çıktı yinede görülmemişti ultrasonda doğal olarak ama rahimde kalınlaşma var hamileliğe hazırlanıyor tutunma aşamasında demişti doktor. 1hafta muhabbeti belkide 1aylık bile yoktur mu demek istedi acaba? Çünkü 1hafta diyorsa çok sonra randevu vermesi gerekirdi🤔 hayırlı olsun gebeliğiniz☺️ Sağlıkla gelsin kuzucuk
Cansu34 Merhaba hanımlar az önce aranıza katıldım Regl iki gün geçmişti , testim silik çıktı. Üçüncü gün yaptığımda daha belirgin çıkınca hastaneye kan vermeye gittim. 20.9 çıktı beta. Hamilelik için 25 i kabul ediyoruz dendi. Ertesi sabah yaptığımda test daha da koyulaştı ki testi tekrarlamayacağım. Regl olmazsan haftaya gel dendi Sizce ben sevinmeliyim yoksa kimyasal olur die endişe mi yaşamalıyım İçimi bozmak istemiyorum
momof3 Cansu34 bende de aynı endişe var canım.Henüz kan testini de tekrarlamadım maalesef içimde kuşku var sevinemiyorum hala
denizannee Cansu34 Ben 14.7 değer ile öğrendim gebeliğimi. 3 günde bir kan verdim değere baktirdim sağlıklı artıyordu önemli olan o değerin artması. 3-4 kez tekrarlattim tahlili 3 günde bir 2 katına çıkıyordu değer. Rastgele bi hastaneyi aradım kadın dogumcusuyla görüştüm gecikmenin 5. 6. Yada 7. Haftasında keseyi görebiliriz dedi. 6+6ya kadar sabrettim bekledim gittiğimde keseyi görebildim 2 hafta sonrasıda da bebeği gördük. Yani şimdilik sadece değerine baktır. Artarsa zaten sağlıklı gebeliktir. Hayirlisiyla saglikla kavusun ☘
EbruIrmak Eseenn benim 43 çıkmıştı canım kanda doktoruma gittim hemen kese falan görünmedi tabi ama rahim duvarın kalınlaşmış dedi haftaya gel dedi gittim gördük keseyi
Cansu34 denizannee Amin canım benim aynen Şuan özel hastaneye gidip teste gerek yok Erken gebelik, kaset, çubuk , kan hepsini yaptırdım Haftaya değerim gerekli şekilde artarsa kendime doktor ve hastane ayarlayacağın