Rbs111 Deletedmom429 bende kimyasal yaşadım 2 ay önce doktorda dedi demek ki kalabiliyosun dedi bana ımut oldu sana da umut olsun kuzum . Kimyasal düşüklerin Sebebi embriyonun sağlıksız olması. O yüzden ne kadar şükretsek az aslında . En kötüsüde hamilelik haberi verdiğin insanlara durumu izah etmeye çalışmak:((
Deletedmom429 Rbs111 bu sefer kimseye demedik tek esim ve sizler biliyorsunuziyi dememisiz adimi cikarirlardi suanda oluyorum adet ona sukrediyorum artk birs Sdce iki opersynn ustunw tuz biber oldu ama napayim ugrsm ugrstm olmuyor artk ugramaycagm 😤😤