Eseenn Amin inşallah canım sen Rabbime sığın O ol dedikten sonra kimse önünde duramaz. Bak ben bebeklerimi 8 ocakta kaybettim ve şuan 6+2yim. Hep O na sığındım çok üzüldüm çok ağladım ilk adetimden sonra inan her gün test yaptım hep negatif bir gün umudum tükendiği bir gün dua ederek Sen ol dedikten olur ne olur yardım et Rabbim diye bir kez daha test yaptım ve pozitif çıktı. Bende senin gibi endişelendim ve doktora hemen haber verdim korkuyorum yine aynı şeyi yaşamaktan diye içini ferah tut dedi bana moral verdi. Şimdi sende içini rahat tut ve Rabbine sığın ne yaparsan yap olacakla öleceğe çare bulamıyorsun o yüzden hep güzel şeyler düşün ben öyle yapıyorum