Askkokuluyavrum Ncydmr bazen sapmalar olabiliyor belki de suyum fazla bilmiyorum ki ya test sonuçlarım iyi çıktı ama çok şükür
Askkokuluyavrum Mavis222 evet canim ultrason fotosunda yazıyor doktor da bebeğin iyi 14 cm 200 gram dedi bende kiloluyum eşim de hem boylu hem kilolu genetik muhtemelen 🤦🏽♀️🤷♀️
Askkokuluyavrum Depresif_polyanna çok şükür kan sonuçlarım temiz çıkmış 1 hafta sonra kontrolüm var o zaman sonuçlara bakar Hayırlısıyla az yesem iyi olcak kocam da kızdı çocuk senin gibi şişman olcak diyo 🤮🤮
Depresif_polyanna Askkokuluyavrum alakası yok burada 20 üstü kilo alıp standart bebek kilosuyla doğuranlar var. Yemekle ilgisi yok çocuk ne alması gerekiyorsa onu aliyor. Sen bir dilim ekmek yediğinde 1 dilim şeklinde ona gitmiyor sonuçta 😊
Askkokuluyavrum busrabx amin canimm insaallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım Rabbim bizlere bağışlasın hepsini
Askkokuluyavrum Depresif_polyanna Oda doğru canim saglikli olsun da bisey istemiyorum çok şükür ölçümler de sorun yok dedi bas Ve karin cevresine de baktı çok şükür bir sıkıntı yok dedi
Depresif_polyanna Askkokuluyavrum kız geçen konuştuk ya 😁 22 haftanın içindeyim şükür. Minnak bi kız olacak allah nasip ederse
Askkokuluyavrum Deniziimmm boyunu 13.7 dedi 14 cm iste kilosu 200 gr bana da fazla geldi ama bilmiyorum bakalım hayirlisi olsun
deletedmom9494 Askkokuluyavrum hayırlısı olsun aynen öyle canım bu uygulamada haftaya göre kilo cm tablosu vardı tabloya göre bebeğim gramı fazla boyu da 1 cm küçüktü 🥰🥰
Askkokuluyavrum deletedmom9494 değişebiliyor bazen uygulamayaa göre 70-90 gr yazıyor ama bilmiyorum valla
Depresif_polyanna Askkokuluyavrum hareketlerini hissediyorum bazen daha sakin. Unutkanlık dalgınlık bende de var hamilelikten oldu
Deniziimmm Askkokuluyavrum bence fazla değil ama yinede yapılmadı gereken testler ne ise yaptır canm benim eşim hem kilolu hemde uzun boylu olduğu için diğer oğlumdn antıramanlıyım yani 😊