Askkokuluyavrum Kızlar doktor birşey söylemedi kan testi isticem senden dedi kan verdim 5 tüp baska da birşey söylemeden postaladı beni sizce nasıl bebeğimin durumu 🤷♀️
Depresif_polyanna Askkokuluyavrum tatlım 200 gr olduğuna eminsin di mi ? Nette 15. haftada 70 gr aralığında yazıyor da.
ChubbyOrange Askkokuluyavrum benim 15+0da 100 grdı gebelik şekerinden şüpheleniyor olabilir o yüzden test istemiştir.
minedmr Askkokuluyavrum Canım benim 17. haftada 170 gr , 20. Haftada 345 gr dı. Gayet iyi dedi doktorum. Neden süphelendi acaba ben de merak ettim
Askkokuluyavrum Depresif_polyanna evet cnm 200 gr bebek ağırlığı doktor söyledi Şekerden şüphelendi sanırım test istedi bir sürü 😔
Askkokuluyavrum deletedmom9494 bende 15+2yim canim hayirlisi olsun kilolu olmsin zayıf da olmasın korkuyor insan ya
deletedmom9494 Askkokuluyavrum hayırlısı olsun aynen öyle canım bu uygulamada haftaya göre kilo cm tablosu vardı tabloya göre bebeğim gramı fazla boyu da 1 cm küçüktü 🥰🥰
ChubbyOrange Askkokuluyavrum çıkmaz korkma inşallah :) en fazla yemene içmene dikkat et deyip takip ister :) belki de genetiktir genleri öyledir ama doktorun yine de germe ihtimali düşünmüştür merak etme canım
Askkokuluyavrum latahzen insAllah öyledir canim kilolu diyen de oluyor 😔😔 korktum bende insAllah birşey olmaz
busrabx Bana cok fazla geldi kilosu canim cok iri bi bebek olursa hem erken dogum olur hemde normal dogum yapamazsin hamur isi ve tatliyi kesmelisin
Askkokuluyavrum busrabx evet biraz iri gibi geldi bana ama çoğunun bu rakamlara yakın gibi yanılma payı fazla olabiliyor diyorlar test sonuçlarından belli olur insaallah birşey çıkmaz 😔😔 dua edin lütfen özelikle muz sut ceviz badem fındık meyve çok tuketiyorumm
Askkokuluyavrum latahzen ben Perinatolaga gorunmedimm canim doktor kendi söyledi hayirlisi Rabbim sağlık versin yedigime içtiğine dikkat etmem lazım
Askkokuluyavrum ChubbyOrange evet canim hamur işi şeker tuz uzak durmam lazım çoksa seviyorum ama Doğuma kadar dikkat şart ☺️☺️
Askkokuluyavrum Depresif_polyanna çok şükür kan sonuçlarım temiz çıkmış 1 hafta sonra kontrolüm var o zaman sonuçlara bakar Hayırlısıyla az yesem iyi olcak kocam da kızdı çocuk senin gibi şişman olcak diyo 🤮🤮