Rabia2019 bize ikili testte kıza benzettim demişti öylesine😂 geçen gün 16+2 de gittik cinsiyeti söylüyorum erkek dedi pipisini gösterdi hatta eşim ama bize kıza benzettim demiştiniz dedi o haftalarda herkes öyle söyler dedi güldü 😂 fakat böyle yazılar okudukça bilemedim😂