sedaykn Melike35 Benim doktorum erken haftalarda kızlarda da kabartı göründüğü için erken zamanda cinsiyet söylemiyorum çünkü yanılma payı olabiliyor demişti. Karışabiliyormuş.
2melekannesi Uurbsra bende 20 haftaligim doktor %100 erkek dedi benimde acaba yanilmis midr diye dusunmuyor degilim
alinci01 Melike35 kız bebeklerinin kilitoristleri küçükken erkek organına benziyor o yüzden yanılma payı olabiliyor ☺️
Denizroj ikicocuklubiranne bize de 16 haftalıkken erkek dedi organını da gördü doktor değişir mi diye tedirginim ben de hazırlığımı da yapmışım😄detaylıda bakalım ne olacak
Elifcan1221 Uurbsra detaylı ultrasonda ortaya çıkan cinsiyetin daha sonra tekrardan değişme ihtimali var mı
Ayguns Uurbsra ayyy benimde ayrıntılı ultrason zamanım yaklaştı bende acaba mı diyorum hep 🙈 bakalım inşallah değişmez 🙈
aynut23 Nurulayn bana da iki dpltor erkek dedi birinde renkli uştrasonda da baktı erkekti bi oğlum var kız olur belki değişir😂🙊🙊🙈🙈
Uurbsra Ozderr varda orda pipi gibi gözüküyor kordon sandılar demekki şimdi başk dr a gittim oda kız dedi😱
glshao Merhabalar bizim hala cinsiyetimiz belli değil. 16nci haftalar da erkege benziyor dendi ondan sonra hiç net görüntü alamadığından birsey diyemiyorlar. 24ncu haftadayız. Cilt tipimle alakalı bebekle ilgili net goruntu alamiyorlar. Perinatologa muayene oldugumdan her ay detayliya girmemize rağmen netlesemedi. Bu durum beni cok üzüyor 😔 bir kızım var bir de oğlum olsun çok istiyorum. Umarım bu ay netlesir...
Rabia2019 Uurbsra bana da 14+2 de erkek dedi doktor ve pipisini de gösterdi ama tereddüt ettim şimdi 🙈