Rabia2019 Uurbsra hızlıresime yükleyip resmime direkt adresini atıyorsun çok merak ettim canım benimkinin pipisi görünüyor çünkü seninkiyle kıyaslayayım diye istedim
Nalanktl Uurbsra 13. Haftadan beri kız :) 27 haftalığım hatta daha dün doktora yine sordum pembeleri almaya devam edebilirsin dedi değişmedi yani
Deniziimmm Rabia2019 canım bizimkisi böyle belki fikir olur bariz görmüştüm bende 😊[url=https://hizliresim.com/V91RXy][img]https://i.hizliresim.com/V91RXy.png[/img][/url] kızlar bizim nokta burda 🙈😊
Deniziimmm Rabia2019 yok canm detaylı bekliyorum bende ama biz gördük pipiyi dedim size fikir olsun 😊 değişmez diye düşünüyorum ben bildiğimiz belli erkek olduğu 😊
Deniziimmm Rabia2019 belli canım belli değişirse şok şokkkk olur galiba ki sanmıyorum paşa kızmasın da erkek adam net 😊😊😊🤣🤣
Rabia2019 Deniziimmm he anladım bizim de belli pipiyi de gördük 😁 ama diğer arkadaşa erkek diyip pipisini gösterip sonra kız demişler o yüzden onunkini sormuştum 😁💗