Mervecckl Hobek ilk hamileliğiniz mi😁 eğer öyleyse yaşayacaklarınızdan bir haberdar olmanızdan aldınız bu cesareti eğer ilk değilse tekrar nasıl cesaret ettiniz😂😂😂
Umaymoms Hobek amiiin her sey yolunu buluyor planı allah yapıyor insallah istediğiniz şekilde sonuçlanır.
Sevinc72 Hobek amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi Rabbim olmayanlara da nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
Lavanta01 Bence de cok sanslisiniz, buyuyen cocuklariniz da size yardim eder. Daha ne olsun . Masallah diyeyim. Ben gec kaldigim icin uzuluyorum. 31 yasindayim daha ilk bebegim dogacak, bosa giden yıllara uzuluyorum
Hobek Lavanta01 o anlamda haklısın kıZım bnm herşeyim arkadaş dost yar yaren ama oda kolay şeyler yaşamadı ve korkusu beni kaybetmek ilk duyduğunda ya sana bişey olursa diye ağladı. Küçük yaşta anne olmak gerçekten avantaj
mimaranne Lavanta01 aynıyız ve bence hiç üzülme insanın hayatında 30 yaş dönüm noktasıdır bizi güzel şeyler bekliyor😍🙏
denizannee Hobek o vücut şimdi nasıl güzel yenilenicek, ne güzel genclesicek, o enerji nasıl tavan yapicak bebisin peşinde koşarken. Her kadın 39dan sonra mutlaka yapmalı bence bi çocuk daha. Tebrik ederim, cesaretinizi kutlarım hayırlı doğumlar 🌸🌸
Hobek denizannee tşk ederim canım benim bende kendimi öyle avutuyorum 🤣 ve İnan’ın şu hamilelik sürecine bayılıyorum bebişimi hissediyorum çok net ve sür kli olmasada ama bi an önce büyüsün köstebek gibi dolansın içimde istiyorum 🤦🏼♀️
Lavanta01 Hobek yaa kiyamam 🤗 o da küçük anne olacak kardesine. Erken anne olmanin guzellikleri işte :)
Hobek mimaranne sizdemiiiiiiiiiiiii 40 yaş üzerinde dr ların riskli dediği ama senin hiç öyle hissetmediğini yaştamısın
Lavanta01 mimaranne haklisin canim olumlu dusunmeliyiz.. okul iş derken yillar gecti , demekki kader boyleymis. Bi de benim dogum gunümden 4 gun once dogacak kizim :) diyorum ki aferin kizima 32 yasina girmeye 4 gün kala dogup beni 31 yasinda anne yapacak :))))
Deletedmom231 Umaymoms 👋 Selam. Sizlerden çok çok küçük bir anne adayı olarak yazmak istedim😊 yaşı küçük olanlar her türlü eziliyor değil o yaşı küçük olanlar kendilerini ezdiriyorlar 😊 Çok üzücü bir durum ezdirmemeliler 🤷♀️
Umaymoms Deletedmom231 benimde yasım küçük kimse sormuyor emrivakiyle geciyor heyecanlarımız en azından benim öyle yası büyük anne adayları bizler kadar şanssız değil diye düşünüyorum 😌