Lavanta01 mimaranne haklisin canim olumlu dusunmeliyiz.. okul iş derken yillar gecti , demekki kader boyleymis. Bi de benim dogum gunümden 4 gun once dogacak kizim :) diyorum ki aferin kizima 32 yasina girmeye 4 gün kala dogup beni 31 yasinda anne yapacak :))))
mimaranne Lavanta01 yaaa tesadüfe bak benim de 2-3 hafta erken doğurma gibi bir riskim var ve öyle olursa Doğum günümde doğma ihtimali çok yüksek😂
Lavanta01 Hobek yaa kiyamam 🤗 o da küçük anne olacak kardesine. Erken anne olmanin guzellikleri işte :)
Hobek Lavanta01 😂 valla ona sormak lazım üni de okuyo yurtta kalıyo eve geldiğinde dinginlik sessizlik istiyo ciyak ciyak bi ufaklığı nasıl karşılıcak yaşayarak görücez inşallah 🙏🏾
Lavanta01 mimaranne 😄 365 gunun icinde baska gun bulamamis bizim minnoslar 😂 insallah saglikla vakitlice dogarlar 💕🙏
zuzulice Hobek aminnnn🤲Hepimizin inşallah kucağında sağlıcakla nasip etsin benim yaş 38 çocuklar büyüdü derken yeniden sil baştan 🥰
Hobek zuzulice Rabbim bizden iyi düşünmüştür mutlaka. Ben de epey sorun etmiştim ama bi arkadaşım Rabbim senaryoyu yazıyo sen sadece oynuyorsun istediğini söyle boş dedi çok mantıklı geldi
Hobek Zuhresule Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏾🙏🏾🙏🏾 Darısı üçüncü beşinci bebişlerin başına 🤪👻👻👻
Zuhresule Hobek aahahahahs ileri yasta daha ilk hamilelikte tövbe ediyormuş insanlar. sanırım ben de o aşamadayım 😄
Umaymoms Deletedmom231 benimde yasım küçük kimse sormuyor emrivakiyle geciyor heyecanlarımız en azından benim öyle yası büyük anne adayları bizler kadar şanssız değil diye düşünüyorum 😌
Sevinc72 Hobek amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi Rabbim olmayanlara da nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah