Satiii inşallah senin kinde bir sorun yoktur cnm , allahım bunu kimseye yasatmasın çok zor . Ben içimdeki sıkıntılara dayanamayıp gittim yoksa daha bir hafta sonraydı kontrolüm , dr allah korusun seni zehirlemeye bile başlayabilrdi dedi , eğer çok sıkıntın varsa bnce sende git cnm tarihini bekleme içini rahatlatırsın