Fadime3543 canım bu pıhtılaşma sadece anne karnında kalp durması değil kimyasal gebelik gelişim geriliği boş gebelik bunlara da ve daha bircok seye sebeb oluyor sen sen ol asla doktorları dinleme ben bursanın en iyi hastanelerinden birine gidiyordum ilk kaybımda doktor bana ailemde olmasına rağmen sende asla ve asla pıhtılaşma olamaz test falan yaptırma boşuna dedi ben dinlemedim devlette de olmak üzere bir cok doktora gittim hepsi aynı bi kişi buldum zar zor ikna ettim çünkü 100 doktordan 98 i pıhtılaşmanın cocuk kaybına sebeb olduğuna inanmıyor hatta iğne yazmıyor çoğu test sonucunu göstermene rağmen ben şuan önce Rabbimin izniyle sonra iğnelerin sayesinde bu haftama geldim tabi imtihandır ne zaman ne olacağı da bilinmez ama iğne kullanmasaydım yine kürtaj olacaktım ve belki ablamda olmasaydı hiç bilemicektim ve ablam bu doktorların yüzünden çok kayıp yaşadı en son bi doktor buldu iğne kullandı ve çocuk sahibi oldu ben dinleme sakın kimseyi yaptır derim hiç değilse kafan rahat olur dersin ki bende yokmus inşallahta çıkmaz dileğim bu.