Benim aklıma ne geldi...eski sevgilisi falan mevzusu geçti,bu adama büyü yapılmış olmasın,7 yıl görüştük diyorsunuz çünkü,evlenince nasıl dönüyo böyle 180 derece,bence okuyun dua edin derim,büyü türü şeylere felak nas surelerini suya 70er defa okumak çok iyi,sulara katın ailece için,yine bişe farketmiyorsa bu onun karaktersizliğindendir,ayrılın derim...