Ben böyle şeyler duyunca gerçekten çok üzülüyorum çok zor bir durum Allah'ım yardımcın olsun ne diyim ki ne denir ki hiç bilmiyorum.. sen daha iyi bilirsin her şeyi sen yaşıyorsun sen görüyorsun tart biç , kalbini dinleme çünkü seni sevmeyen bir adamı sende sevme! beynini dinle ona göre hareket et canım olur mu? ☹☹ En önemlisi bebeğini düşün .. sadece bebeğini ..