Ayy sizi gerçekten anlayamıyorum konuyu nereye cektiniz boşanmanın vee siddet görülüp bastırılmışligin ayrımını çok iyi yapabiliyorum
7 yıllık bir iliskiden bahsediyor 1 ayda tanışıp evlenmemiş o adamın hayatını kolaylaştırdığı için herseyini altan aldığı icin kendinden ödün verdiği için şuan ayni değeri göremiyor malesef 7 yılın içinde bu adamın karakterini hiçmi anlayamadi nasıl insan olduğunu göremedimi cok iyi gördü ama gözlerini örten perdeyi aralamadi veya aralamak istemedi henüz evliligi cook yeni ona karşı duruşunu değiştirebilir degerini anlamasini sağlayabilir boşanmak cok kolay yuvayi dağıtmak cok kolay