Canım benim Rabbim yardımcın olsun,sabret,inancını,umudunu kaybetme..Sen duanı et gönlünü ferah tut gerisi Rabbimizin takdir ettiği şekilde olur,doktorlar yüzde yüz böyle olucak bile dese Allah nasıl takdir ederse öyle olur bilemezsin,bilemeyiz..Yaşamaz diyip de yaşayan gayet sağlıklı doğan ve yaşamına devam eden çok bebek duydum..Sen bol bol dua et,Rabbine sığın canı veren Allah,almayı takdir edersede o olur doktorların müdahalesi ile değil..Senin hayatını tehlikeye atıyorsa birşey söyleyemem ama öyle bir durum söz konusu değil sanıyorum o yüzden Rabbine güven son takdir onundur..İnşallah güzel haberlerini alırız tez vakitte,Rabbim gönlünü ferahlatsın inşaAllah💐