Halimekprc sevgili halime, yasadigin durumun ne kadar zor oldugunu tahmin bile edemiyorum. Suan bebegin 23 haftalik olmus ve (inancliysan) artik ruhu uflenmis demektir. artik bildigin bir birey. Eger (16.haftadan once olsaydin buyuk ihtimalle bu yaziyi farkli yazacak olacaktim.) evladin daha varmis allah korusun simdi doktorlar bir teshis koysa oldurun bu cocugu der misin?demezsin.burda bir bayn daha once yazmisti. Bebeginin yasama sansi olmadigini yasasa bile sakat dogacagini soylemisler nerdeyse 10 farkli doktora gittigini soyluyordu. Hatta bir hastane dogum aninda risk almamk icin geri cevirmis zavalli kadincagizi ve sonuc bebek sapasaglam Cikmis.Ayni sekilde hersey normal denilen bebekler bile anomaliyle dogabiliyor ya da dogduktan sonra birkac ay sonra cikabiliyor.bu surec tamamiyla Allahin takdiri bir durum. Karari tabiiki once sen sonra da butun ailenle birlikte vereceksiniz. Ama ben olsam su noktada hayatim boyunca vicdan azabi cekecegime dogmasina iZin verirdm...