Daha önce yazmıştım bebeğimde kol bacak kısalığı var diye şimdi günler haftalar geçtikçe durumumuz daha da kötüleşti. 19. Haftada başlayan acım 23. Haftaya kadar daha da perçinleşti doktorlar almamız lazım bebek daha hamileliğin yarısında gelişim göstermedi iskelet Sistemi zamanla kas-sinir tüm sistemleri etkileyecek bebeğin beslenmesi zamanla sıkıntıya uğrayacak doğsa bile yaşaması çok zor dedi. Ama kalbi atan bebeğe evlada cana nasıl kıyılırki.yaşamasa bile bu kararı bi anne nasıl verebilir ki. Kızım var çok şükür sağlıklı oğlum olcaktı çok sevinmiştim elim bebek kıyafetlerine gidiyor sonra ya yaşamazsa diyorum kendime bişey baksam ya hastanelere düşersem bunlara ihitiyacım kalmazki diyorum. Evladıma ne olursa olsun kıyamam ama ya ona acı çektiriyorsam ya bana da bir şey olursa. Bu belirsizlik beni günden güne yiyor