Hopymomzehra Mommy29 canım peki orda mi doğurdun bebeği bide zor oldu mu gelmen bende gidecem kısmetse eşim orda
Hopymomzehra Seyyid erkeği oraya götürmek daha mi kolay oluyor canım öyle bişey duymuştum dil kursuna falan gitti mi esin
Busranur2861 Mommy29 bu benim ikinci doğumum olacak ilk doğumumda bebeği kaybettik bu yüzden hemen taburcu olmuştum. Gece doğumum olmuştu ertesi gün akşama doğru çıkış yapmıştım.
Hopymomzehra Busranur2861 ya nasıl zorlandinmi gelene kadar falan ben bilgi amaclı yazıyorum kusura bakmayın lütfen bilgi edinmek istiyorum benide eşim alıcak ama nasıl olacak bilmiyorum anlatıyor falan ama bana zor gibi geliyor sizce
Busranur2861 Hopymomzehra öncelikle Almanca kursuna gitmelisin ve A1 seviyesinde almanca sınavını başarmalısın. En önemlisi bu. Bu olmadan asla vize vermiyorlar. Ondan sonra sırasıyla pasaport ve vize işlemlerini başlatıyorsun. Benim vizem iki. Ayda çıkmışı😊❤️
Hopymomzehra Mommy29 canım çok teşekkür ediyorum ben öyle görünce yazmak istedim bilgileriniz için çok teşekkür ediyorum 😍😘😍😘🙏🙏
Hopymomzehra Busranur2861 çok çok teşekkür ediyorum güzel anneler🙏😍banada dua eder misiniz ilk sinavda başarıp eşimin yanına gidiyim sonsuz teşekkürler sağlıkla hepimiz bebeklerimizi kucagimiza alırız insallah🙏😍😘😘😘