Hopymomzehra Busranur2861 çok çok teşekkür ediyorum güzel anneler🙏😍banada dua eder misiniz ilk sinavda başarıp eşimin yanına gidiyim sonsuz teşekkürler sağlıkla hepimiz bebeklerimizi kucagimiza alırız insallah🙏😍😘😘😘
Kubraaaaa Seyyid eğer çocuk varsa dil kursu felam yapmadan direk gelebiliyormuş baba türkiyeden burda yapıyormuş o sinavları diye duymuştum ben öylebirley varmı?
Seyyid Kubraaaaa malesef bi bilgim yok yalnış bilgilendirmek istemem benim eşim kazanmıştı almanca sınavını
adey Kubraaaaa bende öyle okumustum. hatta cocuk olduktan sonra almanyada oturum izni bile alabiliosun sinava girmeden ama tam emin degilim , konsoloslug arayip sormak lazim
AygyulSina Busranur2861 gogus kremi icin acele etme dogumdan sonra aldirirsin benim hic catlagim olmadi aldigim gibi kaldi oyle bosa para verdim bide ustune gumus kapak almistim. Nerseindensin
Busranur2861 AygyulSina gümüş kapakların methini bende çok duydum. Almak istiyorum bende aslında. Ama doğumdan sonra gerekli olursa.. siz nerden aldınız? Ben frankfurtta yaşıyorum
AygyulSina Busranur2861 ben ruselsheimdayim aslinda yakiniz. Sitesinden aldim ben siparis verdim kisa sure icinde geldi ve cok guzel paketlemisler. Ben aldim ama hic ihtiyacim olmadi sende dogum sonra bak bence koyarim ben simdi linkini senin icin. Hatta gogus kremini bile dogumdan sonra al eger catlagin olmaz ise bosa almis olursun. https://www.silverette.de/de/silverette-stillhuetchen-silber-matt.html
Mommy29 AygyulSina canim bende almanyadayim bu gogus koruyucular dm yada rossmannda satiliyor mu ? Satiliyorsa adi nedir bilgin varsa yardimci olabilirmisin ?
Mamaundpapa Anne adayları 12 haftalık gebeyim bugüne kadar canım hiçbirşey istemedi ama 2 gündür canım deli gibi çağla istiyor Almanya da olmadığını söylediler ki bakmadığımız Türk marketi kalmadı bildiğiniz bulabileceğim biryer var mı acaba ?
Kubraaaaa Mamaundpapa nerdensin? Ben mersinliyim çok severim Türkiyedeyim normalde bizim ordada çok olur doğuma geldim almanyaya. Bende kara kara düşünüyordum nerden bulcam diye bugün Bir Markette gördüm hatta mersinden gelmiş nasıl sevindim bir bilsen.🙈
Seyyid Mamaundpapa çağla ben ne olduğunu bile bilmiyorum hiç duymadımda yemedimde sorarım varsa buralarda size yazarım