Busranur2861 Nasıl gidiyor hamilelik kaçıncı haftanızdadınız? Birde benim bi sorum olucak göğüs kremi olarak ne aldınız? Benim doğuma 20 günüm kaldı sorusu olan sorabilir😊
AygyulSina Busranur2861 gogus kremi icin acele etme dogumdan sonra aldirirsin benim hic catlagim olmadi aldigim gibi kaldi oyle bosa para verdim bide ustune gumus kapak almistim. Nerseindensin
Seyyid Nebahathumeyra selam bi buçuk yaşında oğlum var 18+5 günlük hamileyim ben mandelöl kullanıyorum komple vücut
Mommy29 Busranur2861 bende almanyadayim hastanede kac gun kaliniyor bilginiz varmi ? Normal dogum icin 3 gun diyorlar
Hopymomzehra Merhaba kızlar ben turkiyedwyimde bi sorum olacak size esim almanyada benim ben oraya gidecem ama doğumdan sonra sizce doğumdan sonra gitsem çocuğuma ordan vatandaşlık alabilirmiyim bilgisi olan varmi
Busranur2861 Hopymomzehra Hopymomzehra vatandaşlık çocuk büyüdükten sonra alabilir. Ama Almanya’da doğarsa direk Alman vatandaşı oluyor
Mommy29 Hopymomzehra esin yada sen ikinizden birisi alman vatandasiysa yada orda oturumunuz varsa cocuk vatandaslik alabilir .
Hopymomzehra Seyyid 5 ama ben daha önce hiç gitmedim.iki defa ziyaretçi için başvuru yaptım kabul olmadı dil kursunaa falan gidecem keşke gidebilsem doğumdan önce
Seyyid Hopymomzehra vizen çıkmadıysa o zaman mecbur türkiyede doğum yapacaksın 7 aylıktan sonra uçağa binemiyosın zaten hakkında hayırlısı olsun
Hopymomzehra Seyyid teşekkür ederim canım benim sen nasıl gittin türksün değil mi sende zorlandinmi giderken
Seyyid Hopymomzehra ben burda doğup büyüdüm canım ama eşimi türkiyeden getirdim 2 yıl önce çocukdan dolayı vize adı aile birleşimi
Mommy29 Busranur2861 almanyada dogan her cocuk alman vatandasi oluyor ama ailenin oturumu varsa . Eger yoksa olamiyor
Stella Busranur2861 ben iki doğum yaptım Almanya da ikisinede vermediler vatandaşlık. Eşim İtalyan vatandaşı direk İtalyan vatandaşlığı aldılar. Üçüncü yolda belki buna verirler Alman vatandaşlığı.
Busranur2861 Mommy29 bu benim ikinci doğumum olacak ilk doğumumda bebeği kaybettik bu yüzden hemen taburcu olmuştum. Gece doğumum olmuştu ertesi gün akşama doğru çıkış yapmıştım.
sonsuzmasalim Mommy29 normal dogumda 3 gün kaliniyor bende ama Geburtsstillstand oldugu icin sezeryana döndük ve 5 gün kaldim
Mommy29 Seyyid evet bende turkiyeden gelin geldim esim buranin vatandasi bizim cocukta alman vatandasi oluyor otomatik . Bende aile birlesimi vizesiyle geldim
Hopymomzehra Seyyid erkeği oraya götürmek daha mi kolay oluyor canım öyle bişey duymuştum dil kursuna falan gitti mi esin
Kubraaaaa Seyyid eğer çocuk varsa dil kursu felam yapmadan direk gelebiliyormuş baba türkiyeden burda yapıyormuş o sinavları diye duymuştum ben öylebirley varmı?
Hopymomzehra Mommy29 canım peki orda mi doğurdun bebeği bide zor oldu mu gelmen bende gidecem kısmetse eşim orda