sarumervee yani normal adet sancısının biraz fazlası 😄sıcak suyunda faydası olmadı acıkcası bana nefes egzersizi yaptım sancı geldikce baya yoruldum o sancıya rağmen uyku bastırdı herkes gibi bağırıp cagırmadım 😄birde bebegin strese girdi acılma daha olmayınca sancı artıyordu bebek dogmaya çalışıyor ama açılma olmayınca sıkısıyormuş strese girince kalp atısı yavaslıyordu ara ara kapatıldı sonra sonra acılma arttı kolayca dogum yaptım acısız 😊🤲🏻