sarumervee benim 2 oğlum var biri 3.5 yaş biri 56 günlük ikiside 51 doğdu ilk oğlumda alışverişi hep 0-3 almıştım 3 4 aylığa kadar giydi şimdi ikinci 56 günlük onada onları giydiriyorum 0-3 ay hep çok azdır yeni doğan 2 3 parça anca almışımdir büyük oğlum 51 cm 3 kg doğdu 0- 3 ay kıyafet büyük gelirdi ikinci oğlum 51 cm 2690 doğdu onada küçük geldi şuan 5kg 56gunluk şimdi bile üstler yavaş yavaş iyi geliyor donlari büyük geliyor hala 😅 0-3 aldıysan her türlü iyi gelir merak etme giyer bana dediler çok alma etme cart curt hiç dinlemedim daha zıbın yetmedi bana da internetten sipariş vermiştim çocuk kaka yapıyor taşıyor kusuyor terliyor