sarumervee 56 cm dogdu kizim😂hic ultrasonsa boyunun bu kadar oldugu belli degildi. Ama sonradan boy uzamasi yavasliyor oyle bi anda asiri uzamiyor. Iyi ki cok fazla yeni dogan kiyafeti almamisim. Yeni dogan takimlari 2-3 hafta sonra olmadi. 3-6 ay tulumlarini giydirdim hemencecik. Onlar da 4-5 aylikken olmadi ayak kismini yirtip giydirdim. Zaten hic fazla kiyafet almamistim iyi ki oyle yapmisim. Sonradan aldik ve aldıklarımı hep daha buyuk aldim. Mesela 9 aylik icin 1 yas aliyodum anca oluyodu. Suan boy uzamasi ayni ayda dogduklarina yakin. Boy uzamasi yavasladi yakaladik normal eğriyi. Yine uzun ama asiri degil