DlstM valla ya, saglikli olsunlar sorun degil cinsiyet ama herkesin gonlunden gecen oluyor tabi ben kiz istiyordum esim erkek simdi 2 haftadir ben kazandim diye sevinip kizim diye seviyordum isminide koymustum hastane cikisi bikac zibin almistim bugun erkek lafini duyunca esim erkekse cocuktan ozur dile demeye basladi😂😂