Aspenya44 Aysegulbebek siz gmrdünüz mü peki. Çok erken değil mi. Bende 10. Haftadayım gitsemmi haftaya çatlıcam meraktan 3. Çocuğum
meva_ lilamom ben ismini bile koymuştum eşimle beraber bit gittik doktora erkek dedi ikimiz de sok 😀 adapte olmustum ama buna da alıştım ya erkek annesi olmak fln 😀😀😀
Rabia2019 lilamom ya bence özel doktor daha iyi görmüştür devlette zaten ultrason cihazları da net göstermiyor
nupel lilamom benim aynı gün içinde bir doktor önce kız dedi 1 saat sonra başka bir hastanede başka bir doktor erkek dedi tabi benim kafa çorba oldu devlete gitim hep özele giderdim devlete bakar bakmaz erkek dedi ve oğlum oldu
lilamom nupel benimde kafam corba kizim diyemi sevsem oglum diyemi anlamadim valla yarin kendi doktoruma bile gidebilirim😂
bsrgz lilamom benim arkadaşıma da erkek demişti ilk başta baya baya kesin konuşmuş doktoru 20 haftalıkken kız demiş 😂 her an herşeye hazırlıklı olmalıyız sanırım
lilamom bsrgz ya valla erkekse bizim pipi sonaradan cikmis😂 ben bile baktim bacak arasina bombos elimde ispati var fotosu😁
lilamom deletedmom9494 esimde erkek istiyordu ben kiz 16 da kesin kiz dedi bakalim neyimiz olcak bizimkinin saklama huyu yokta :)
bsrgz lilamom ahahah 😂 annesi ya pipisi küçüktür belki ondan gorememissinizdir😂 bize de %85 kız dedi ama hala emin olamıyorum bi pipi de bizde belirebilir 🙄
Eddacan lilamom bana da erkek dedi iki hafta sonra kız dediler bende aynı şeyi düşündm yani sizinkinin tersini kız deyip erkek olan olablrde erkek deyip kız nasıl olur
lilamom deletedmom9494 amin canim hepimize iste kiz erkek farketmez ama insan biseyi kesin deyip oyle dusununce garipsiyor
kocisininprensesi lilamom kuzucum detaylı ultrasonu beklemen daha garanti bir yol ☺️☺️ Bizim prensesi 14-18 haftalar arası erkek dediler ☺️
kocisininprensesi lilamom en iyisini yapmışsın organlar ne kadar gelişirse o kadar iyi canım Bebek için