kurkmantosuzmadonna sevimlipandahii bingonun pembesi de güzel mavisi de. Peros sarı da çok güzel tavsiye ederim.
sevimlipandahii kurkmantosuzmadonna peros kırmızı onerden de oldu 3 paket bingo aldım onlar 4 5 ay gider bu defa perosu denerim 😅 Sen yabancı ülkede yaşamiyomuydn bacım 😂💖
sd18 sevimlipandahii ben de bingonun sensitive bebek var üzerinde onu kullanıyorum gerçekten hem ağır değil hem de mis gibi tertemiz hissettiriyor
sevimlipandahii myangelson evet baya gelişti 😂ama iyide Ben biraz farklılık istedim bide indirimde denemekten zarar gelmezz😅💖
kurkmantosuzmadonna sevimlipandahii yok canım 😃 ooo baya stok yapmışsın ay bir de şöyle tam kalıcı olsalar daha güzel olacak
sudeborakk sevimlipandahii bingo kullanıyorum bazen peros alıyorum bazen de filenin actisoftunu alıyorum hepsi çok güzel ve kalıcı kokuyor bence
eslem2121 myangelson yumoş aldım dedi sanki kız😂 yorgunluğuma verin yumoş sandım da bingo almış kızz😂
myangelson eslem2121 yok yumos kullanıyordum bingo almaya karar verdim hangisini alayım diye açmış postu sonra da indirimde 3 farklı kokuyu da almış 😂😂 sen çok yorulmussun bacım dinlen 😂😂😂