sevimlipandahii myangelson Bende pempeyi ağrı sandım kokusunu Gerçi elbiselerde anca belli olur kokladım sadece 😅
myangelson sevimlipandahii pembe de biraz ağır ama en ağır kırmızı sonra pembe bence en hafif güzel koku da bebekli olan 😅
temmuzonbir sevimlipandahii evet kuşum yıkayınca da çok hafif nemli katlarsan parfüm gibi kalıyor kokusu
sevimlipandahii myangelson Yumoş extra kullandım mavi olan güzeldi ama bı saaten sonra sıkıldım aynı kokudan 😂
efnanss Yeni dogmus bebegim var bana da doğal bildiginiz bi yumuşatıcı önerebilir misiniz bizim kıyafetlerimizden kokusu kalıntısı falan rahatsız etsin tenine temas etsin istemiyorum yumoş kullanıyordum
sevimlipandahii efnanss Bilmiyorum cnm ya yomus falan güzel kokusu çok ağır da olmuyor istersen ondan devam et bebekler için hangisi iyi bilen olursa yorum atar 🩷