sevimlipandahii egeemomms lovely de yani kırmızı olanı da önerdiler ikisini de alicam teşekkür ediyorum 🌼😍
Havin49_ sevimlipandahii aşko ben normalde bingo kullanıyordum güzel kokuyordu ama şu an favorim son seferde şey alıyorum elti Çatlatan kokusu aşırı güzel
sevimlipandahii Havin49_ cnm ben baktım da senstive var manolya var birde lovely Hepsini de aldım 80 TL olmuş indirimde
myangelson sevimlipandahii sensitive olanı da çok iyi evlendigim ilk yıllar baya uzun süre kullandım onu 😅
cinderella sevimlipandahii Bingo sensitive eflatun gibi rengi olan 🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻 komşular soruyor sererken ne güzel koktu diye
myangelson sevimlipandahii kırmızı olanı bir ara kullandım ama aşırı ağır gelmişti bana pembe olan daha fresh daha tatlı kokuyor bence 😅
sevimlipandahii myangelson Bende pempeyi ağrı sandım kokusunu Gerçi elbiselerde anca belli olur kokladım sadece 😅
aysea1 sevimlipandahii bim bulut marka açık mavi şişesi o kadar güzel ve kalıcı ki ben onu kullandıktan sonra başka bişey almadım
sevimlipandahii aysea1 onu da kaç kere gördüm ama hiç denemedim aklımda bulunsun o zaman teşekkür ediyorum 🌼
temmuzonbir sevimlipandahii ben pembenin yıkamadan sonraki kokusunu beğenmedim aşkım bingo kırmızı bingo beyaz üstünde bebek resmi olan onları dönüşümlü kullanıyorum özellikle beyaz favorim
sevimlipandahii temmuzonbir 3ündn de aldım artık deneyip gorucem 🫠😍 Ama kırmızı ve dediğin mor bebe resimli olan daha güzel kokuyor
temmuzonbir sevimlipandahii evet kuşum yıkayınca da çok hafif nemli katlarsan parfüm gibi kalıyor kokusu