Cimcime30 üzme balım kendini hakkında hayırlısı olsun herşeyin bir zamanı var ben buna inanıyorum o zaman senin için daha gelmemiş olabilir, ve olduğunda iyi ki önceden olmamış diyedebilirsin, en doğru zamanı rabbim bilir ona güven, biraz kafanı dağıt kendini gezmeye yada bişeyler öğrenmeye ver, kurs tarzı yerler varsa kaydol çok güzel kafa dağıtılıyor havalar güzelleşti doyasıya gez, youtubedan yeni hobiler edinebilirsin ben amigurumi öğrenmiştim sabah akşam örüyordum iyi geliyordu sana da şifa olur belkim, sıkma canını en yakında güzel haberlerle bekliyoruz senii 😘😘🥰