Cimcime30
Cimcime30 offf yavrum ya 🥹🥹🥹ama silme burayı zamanı var demek ki hayırlı evlatla kucağınızı doldursun inşallah. En kısa vakitte Valla bişey diyim mi Allah insana can sağlığı versin ben oğlumu Tonga’ya düşüp gebe kalmasaydı m hiç istemiyordum 6 sene istemedim oğlumu da 2,5 yaşında kaybettim Onun acısıyla kızımın iyi geleceğini düşündüm Allah can sağlığı versin çok seviyorum onu ama çok özlüyorum tek hür olduğum zaman larıni bazen Gir bir işe çalış ehliyetin yoksa ehliyet al çok iyi hissedeceksin çok inanıyorum ben kafanı dağıt o bebiş ansız gelecek sana Görmedim tanımıyorum ama çok denk geldim forumda sana birde Emine 35 adında bir arkadaş var dı oda sildi forumu onu da çok merak ediyorum aklıma düşer her zaman Çok seviyoruz. Arkadaşım seni lütfen at şu ölü toprağını üstünden Ağla dök içindeki zehri ama kalk ayağa tekrar Ve lütfen gitme bir yere