cansukccc Kayseri’den İstanbul’a 2 yıl olacak alıştım sayılır aslında aile apartmanı ve kocamın tarafı burda olmasa daha çok alışırdım bence 😆 ben zaten okulu vs dışarıda okumuş biriyim farklı şehirden ziyade insanlara alışmak mesele çok değişik insanlar fikirleri yaşam tarzları insan keşke evlenmeseydim diyor eşin ne kadar iyi olursa olsun bazı şeylere mecbur kalmak hiç hoş değil.