cansukccc sivastan denizliye geldim ve sonra afyona taşındık denizliye zaten alışamadan başka bir şehre gelmek baya koydu bana ne bir arkadaş ne başka bişey gezilecek yer bile yok insanı çok pis kötü inanılmaz derecede daralıyorum henüz 1 yılımız yeni doldu ama eşim olsun ben olayım burdan en kısa sürede başka yere gitmek için uğraşıyoruz annemlerden de uzağım herkesten her şeyden yoksunum çok nefret ediyorum bu şehirden ya allahım çıkış yolu göstersin