Ebruslmz bende bahçeci umut tüp bebek merkezinde yaptırdım yaşımız genç olduğu için devletten raporda alamadık ilaçlar dahil bizim 20.000 tuttu çok şükür değdi 6 haftalık hamileyim 🙏 hastane de çok güzel bu konuda çok başarılı bir hastane tavsiye ederim