Merve6475 benim tüp bebek yaptıracağım evlenmeden önce bile belliydi çünkü ilaç kullanmadan kesinlikle regl olamıyordum. Hipofiz bezimde bi kist var, ordan adet ol uyarısı gitmiyo yani beyine. Yumurtalıklarda vs başka problem yoktu. Aşılama ile zaman kaybetmek istemedik. İlk denememizde tuttu çok şükür. Ben yaptırırken tüp bebek 8000 artı 2000 falan ilaçlardı. Benim yumurtalar biraz daha geç olgunlaştı biraz daha fazla ilaç kullandım sanırım 3000e yakın tutmuştur. 5 embriyo oluştu ve hepsi donduruldu rahim dinlensin diye. Yaklaşık 2 ay sonra transfer yapıldı. Embriyo çözdürme ücreti de 1600 falandı sanırım. Yaklaşık 13-14bin civarıydı her şey. Yine sorunuz olursa cevaplayabilirim 😊 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah