Ebruslmz Elifdikel yumurtalarin yenilendi demekki senin nasibinde bu varmış canım çok güzel valla Rabbim sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin inş 😊
Elifdikel Ebruslmz amin inşallah çok sağolun mucize gibi geldi bana rabbim bütün hamilelerin evlatlarıni kucaklarina almayı nasip etsin
Elifdikel mk123 İstanbul'dalarsa Zeynep Kamil hastanesi tüp Bebek bölümüne gidebilirler biraz ugrastiri ve yorucu bir süreç inşallah sonu güzel olur
mk123 Elifdikel tsk ederiz, bursada kendisi, rapor işi pek ugrastirio mu nasil bir süreçten geçilio bilgnz var mi, her doktor verir mi yoksa doktora gore değişiyor mu
Hasretim1018 Brüksel tüp bebek merkezi ilaçlar dahil 10 bin civarı tuttu 39 haftalik hamileyim Rabbim şükürler olsun maddi durumun varsa hiç bekleme zeynep kamil rapor veriyor ama 6 7 ay sürüyor iki kere aşılama yapıyor komşum aldı rapor bu ay tedavi olacak rapirlu fiyat 6.000 tl bunun için çok gitti geldi sonuçta 3bin gibi bi fark var inş Rabbim yüzünü güldürur kucağına boş bırakmaz
mk123 Hasretim1018 rapor hemen alınmıyor mu neden 6 ay bir süreçten sonra almış ki ,kuzenim aşılama yapmicak amhsi dusuk tup bebek yapın demiş doktor
Ebruslmz mk123 mk123 kafan karışmasın canım eğer devletin sunduğu şartlara uyguyorsan hemen çıkıyor 2.3 günde rapor zaten seni tüp bebek merkezindeki muhasebeci yönlendiriyor
Hasretim1018 mk123 canım zorunlu olarak iki kere aşılama yapıyor rapor vermek için 1 ay yapıyorsun 1ay dinlwniyorsun toplam 3 ay sürüyor testler bu süreç en az 6 ay sürüyor zeynep Kamilde raporu aldıktan sonra ağustosta gün vermişler tüp bebek için o da rapor geçen bi hastanede yapacak erdem Hastanesi
Meryem67 mk123 3 kere aşılama yapılmış olması ve 3 senelik evli olması gerek denildi ve benimde aynısıydı biz aldık rapor çok şükür amh ye göre rapor vermediklerini biliyorum raporu
Hulyalp Ebruslmz bende varim canim. 1 tane normal yolla oglus var kardesi olmamisti. Bunlar tup bebis
Ebruslmz Hasretim1018 canım zorunlu diye birşey yok normalde sartlari uyuyorsa hemen yapılıyor tüp bebek ben aşılama yaptirmadim dün transferimi oldum çok şükür doktorum 2 tane bebegimi koydu şimdi 7 nisan bekliyorum test için
mk123 Ebruslmz cok tsk ederim cok güzel aydınlattiniz, ins sizde guzel sonuçlar alirsnz,sonucunuzu bizimle paylaşırsanz sevinirim merak ediom,bende bu yoldan geçtim bılrm o heyecani💕
Hasretim1018 Ebruslmz öncelikle hayırlı olsun inş güzel bir sonuç alırsın ben özelde yaptirdim canım komsum gidiyor zeynep Kamile süreci onun öyle işlediği için herkese fikir olması için paylaşıyorum sende mi zeynep kamile yaptirdin iki tane 3. denemede yada 35 yaş üzeri transfer ediliyor deblet hastanelerinde
Meryem67 Haticeaygun bende çankayada centruma gittim ve şuan 26 3 haftalık hamileyim doktorundan ve hastaneden çok memnun kaldım zonguldaktan geldim oraya iyikide gelmişim 🤗
Ebruslmz Meryem67 bende 3 yıllık evliyim canım amh fsh eşinin 3 tane sprey örneği en önemli si amh fsh bunlar olunca direk gönderiyorlar rapora
Meryem67 Haticeaygun gurhan hocaya yaptırtım eşimin tanıfıgı doktor bizi ona yönlerdirdi arkadaşıymış sağ olsun çok iyi ilgilendi ilk denemede oldu