K-1997 haftama göre çok iyiydi 39 m serklaj olurken doktorda bana agir kaldirmak yok onun dişinda herşey serbest dedi .2 hafta sonra kontörle gittim 17 m düştü doktor yatmamı söyledi şimdi .
İnşlşah tekrar sizinkiler gibi benim diğer kontrolde yükselir tekrar inşlalh