Kızlar benim de 32 haftamda 25 mm dedi doktor birisi dikkatli olman lazım dedi
Bir diğeri bu haftalarda bu kadar olması normal ilaç kullanmana gerek yok dedi kafam çok karıştı ilk doğumum 34 haftalık di kızım şimdi 7 yaşında progestan vs kendim almalı mıyım sizce