Seher-emre evet günde 1 tane progrstan kullanıyorum arttırıyımmı 2. Ye çıkarıyım mı dedim gerek yok ekstra bi faydası olmuyo istersen 5 tane kullan bi anlamı yok dedi zaten bu hamilelik hormonu sende hamilesin sendede bu hormon var esktra rahmini güçlendirsin die bi tane daha veriyorum fazlası bişi yapmaz dedi yani özellikle 2 3 doktorada sordum böyle söyledi 1tane yeter li die iğnesinide açılma gibi mecburiyette başlatıyolar die biliyorum siz kullanıyomusınız başka ilaç