smyy50 Dua edin ve sabredin lütfen .Kendinizi bırakmayın ,sizin gibi bir çok aynı durum yaşayan var özellikle de ben 19 haftadayım serviks 17 mm doktor git yat dinlen dedi uzanıyorum.Çok riskli ve stresli bir durum ama yapacak birşeyim de yok dinlenmekten başka .Seninde çocuğun varmış hareketlerine dikkat etmem gerekli bakacak kimse yok mu