cccrn000 Buse4161 biraz bebeğe göre şekilleniyor sanırım büyüdükçe kilo aldıkça stok yapmak yerine bitmeye yakın almak mantıklı olan gibi anladığım kadarıyla 🤭 yenidoğan için 1 numara ila başlayayım ben de bebeğe göre şekilleniriz artık ☺️
erkekannesi1_ cccrn000 tabikide 2 numarayı kullan ve cırtcırtı beline çok sıkma ben 2 humara kullanmıştım garanti olur yani büyük gelirse 1 numara alırsın daha sonra uzun süre 2 numara kullanırsınız
erkekannesi1_ cccrn000 evet evet çok dar gelmesin yine de benim bebeğim 3200 doğdu sleppy 2 numara aldığım halde çok dar gelmeye başlamıştı ilk zamanlar idare etti ama 1 ay sonra olmadı yani 1 numara hiç olmazdı birde ucuz birşey al hemen kaka yapıyor çöpe gidiyor BİMin vezini kullanmıştım baya iyi olmuştu
erkekannesi1_ cccrn000 kız yenidoğan bebek günde 10 kere kaka yapıyor neredeyse 1 hafta zor gidecek biz 4 aylığız 2 haftada 50 bez bitiyor 😅
cccrn000 erkekannesi1_ cinsiyeti belli değil daha doğum kasımda doğuma yakın alayım bezi diyorum ama o kadar kararsız kaldım ki kafa karıştırıcı baya 🤭 bir tık büyük olması daha iyi oluyor o zaman bimin bezini beğenen çok anne var pişik yapmaması çok iyi o zaman
Buse4161 erkekannesi1_ kız benimki 3760 doğdu primanın 1 numarasını kullandık 2 paket acaba bezden beze boyut farkı mı oluyor bizde sıkmamıştı
cccrn000 Buse4161 ben bir yorumda sleepynin boyutlarının ufak olduğunu okumuştum belki gerçekten öyledir onun etkisi de olmuş olabilir doğru mu bilmiyorum tabi
erkekannesi1_ Buse4161 evet canım sleepnin 2 numarası dar geldi ama jenny willynin 1 numarası bile iyi olmuştu yani
cccrn000 Buse4161 ben de prima premium care almayı düşünüyorum ya bakalım kasıma yaklaştıkça alayım diyorum
Buse4161 cccrn000 yenidoğan döneminde ben prima aldım canım tenleri çok hassas oluyor göbek bağı da oluyor çocuğun tahriş etmesin diye. 1. Aydan sonra değiştirdim markayı
cccrn000 erkekannesi1_ yenidoğan için sarı paketi var bir de açık renk premium olanı mı kullanıyorsunuz yoksa koyu renk mi
erkekannesi1_ Buse4161 ama çiş kokuyor ya birde bir kaç gündür taşırma yapıyor acaba 4 numaraya mı geçsem bilemedim
lalelola Buse4161 birpaket deyince tam olarak kaç tane bezden bahsediyoruz? Çünkü 60, 70, 100 tane içeren paketler görüyorum… 🙈 Eşim 1 numara bezden çok fazla paket aldı, şimdi o kadarını kullanamayacağız diye korkuyorum.